براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 482
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 500
بازدید ماه : 830
بازدید کل : 161559
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

نیمه دوم سال نیز چون نیمه نخست آن از انواع غافلگیرهای با رنگ و بوی تکنولوژی پر شده است. در ماه بعد IFA برلین را در پیش داریم که تمامی شرکت‌ها با توشه ای پر در آن ظاهر خواهند شد و پس از آن نیز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی دنیا یعنی اپل مراسم‌هایی را به منظور محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد.


شرکت‌های چینی نیز که مدتی قبل با شیائومی سیر معرفی محصولات جدید را آغاز کردند به تب‌وتاب بیشتری افتاده‌اند و چون دیگر فعالان این حوزه محصولاتی جدید را آرام‌آرام معرفی و روانه بازار می‌کنند. هوآوی در IFA مراسمی را به منظور معرفی محصولی جدید برگزار می‌کند، اخیرا از پرچم‌دار جدید Meizo اخباری به بیرون درز کرده و به نظر یکی از مهم‌ترین این کمپانی‌ها یعنی لنوو نیز برنامه بسیار فعالی حداقل در حوزه اسمارت فون تا پایان سال خواهد داشت.

اگر آمار مالی سه‌ماهه قبل لنوو را دیده باشید، این شرکت توانسته فروش بخش اسمارت فون خود را از بخش پی‌سی (که به سهم بالای آن در بازار مشهور است) نیز بالاتر ببرد. این اتفاق خوشایند سبب ایجاد زمینه ای برای سرمایه‌گذاری بیشتر در توسعه بخش اسمارت فون این کمپانی شده است.

طبق نقشه راه متعلق به لنوو که امروز لو رفته، این شرکت برای نیمه دوم سال 5 اسمارت فون جدید را آماده نگه داشته است.


نخستین مدل که در این لیست دیده می‌شود با شماره مدل A768t مشخص شده و با توجه به انتشار بنچمارک اخیر آن دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410، یک گیگایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی یک دوربین 8 مگاپیکسل می‌باشد. این اسمارت فون باید در هفته نخست سپتامبر معرفی شود.

اسمارت فون بعد با کد S85t مشخص شده و با یک ضخامت 6 میلی‌متری و یک وزن 99 گرمی به شدت باریک و سبک به نظر می‌رسد. منبع خبر این اسمارت فون را یک دستگاه مینیمالیستی تعریف کرده که از لحاظ ظاهری مانند آیفون 5s طراحی شده است. این اسمارت فون نیز برای اواسط ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

اسمارت فون بعد با نام Vibe X2 مشخص شده و بر خلاف مشابهت نام، ارتباطی با Vibe Z2 پرچم‌دار قدرتمند لنوو ندارد. این اسمارت فون نسل جدید Vibe X محسوب می‌شود که سال گذشته سر از بازار درآورد و گفته شده که دارای یک چیپست هشت هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتزی و قابلیت ارتباط LTE است. این اسمارت فون البته بیشتر به دلیل ظاهر خواستنی و جذاب آن شناخته می‌شود و جزو اسمارت فون های میان رده قرار می‌گیرد.

Lenovo Sisley نام بعدی است که در این لیست دیده می‌شود. این اسمارت فون ضخامتی 6.9 میلی متری دارد و به یک دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز شده است و در انواع مختلفی از رنگ‌ها به بازار عرضه می‌شود. Sisley در واقع نام یک برند آرایشی فرانسوی است و ممکن است این اسمارت فون مختص کشور فرانسه و یا حداقل کشوری غیر از چین باشد. گزارش مالی اخیر لنوو پس از موفقیت فروش آن و حتی پیشی‌گرفتن از فروش پی‌سی، انگیزه لنوو را برای حضور فعال‌تر در خارج از چین افزون‌تر کرده است. اسمارت فون مذکور نیز در ماه اکتبر به بازار وارد می‌شود.

آخرین این لیست نیز Apollo Yoga است که احتمالا باید از ویژگی‌هایی را خط مشهور Yoga به عاریه گرفته باشد. ممکن است قسمتی از این اسمارت فون قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشد. این امکان شاید ما را به یاد اسمارت فون Oppo N1 بیندازد که دارای دوربینی چرخان است. این اسمارت فون طبق نقشه راه در نیمه نخست ماه نوامبر به بازار معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نقشه راه هم اکنون از سایت منبع اصلی حذف شده است.




:: موضوعات مرتبط: , , , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : چهار شنبه 29 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com