براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 160757
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

clash of clans (2)

بازی‌های آنلاین مدت زیادی است که توانسته‌اند عده‌ی زیادی را به خود جذب کنند و روزانه افراد زیادی به انجام این بازی‌ها مشغول می‌شوند. در بین بازی‌های آنلاین بازی‌های استراتژیک محبوبیت بیشتری دارند و تاکنون بازی‌های ایرانی و غیرایرانی زیادی در فضای وب طراحی شده اند. با گسترش گوشی‌های هوشمند این بازی‌های آنلاین توانستند خیلی سریع جای خود را در اسمارت فون‌ها باز کنند و رقابت سختی را بر سر جذب مخاطبین خود آغاز کنند. یکی از این بازی‌های جذاب و زیبا clash of clans نام دارد. این بازی که سبک استراتژیک دارد برای سیستم عامل‌های ios و android عرضه شده است. میلیون‌ها نفر روزانه در سراسر دنیا به انجام این بازی مشغولند و به نبرد با یکدیگر می‌پردازند.

ادامه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: آموزش کامل بازی clash of clans , :CLASH OF CLANS چیست؟ , آموزش CLASH OF CLANS , آموزش بازی CLASH OF CLANS , آموزش بازی کلش آف کلنز , آموزش بازی کلش آو کلنز , آموزش کامل CLASH OF CLANS , آموزش کامل بازی CLASH OF CLANS , آموزش کامل بازی کلش آف کلنز , آموزش کلش آف کلنز , آموزش کلش آو کلنز , اندروید , اپل , بازی CLASH OF CLANS , بازی کلش آو کلنز , ترفند بازی کلش آف کلنز , ترفند کلش آف کلنز , ترفندهای CLASH OF CLANS , دانلود بازی CLASH OF CLANS , دانلود بازی CLASH OF CLANS برای آیفون , دانلود بازی CLASH OF CLANS برای آیپاد , دانلود بازی CLASH OF CLANS برای آیپد , دانلود بازی CLASH OF CLANS برای اندروید , دانلود بازی CLASH OF CLANS برای اپل , دانلود بازی کلش آف کلنز , دانلود بازی کلش اف کلنس , دانلود کلش آف کلنز , دانلود کلش آف کلنس , راهنمای CLASH OF CLANS , راهنمای بازی CLASH OF CLANS , راهنمای بازی کلش آف کلنز , راهنمای کلش آف کلنز , راهنمای کلش آو کلنز , کلش آف کلنز , کلش آو کلنز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : سه شنبه 30 دی 1393

آموزش ذخیره‌سازی صفحات وب به صورت PDF در آیپد

 

اگر در یک صفحه اینترنتی مفید هستید و می‌خواهید آن را بعدا مطالعه کنید، می‌توانید آن را بر روی مرورگر خود ذخیره کرده یا حتی به صورت یک سند پی‌دی‌اف ذخیره کنید. در ادامه روش مبتنی بر وب ذخیره صفحات را به صورت فایل PDF در آیپد با هم بررسی می‌کنیم.



:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ذخیره‌سازی صفحات وب به صورت PDF در آیپد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : سه شنبه 30 دی 1393

ترفندهای ویندوز8

مهمترین تفاوت ظاهری ویندوز ۸ با نسخه های قبلی ویندوز،منو start در آن است.دیگر خبری از منو start کلاسیک نیست و در عوض دسته ای از کاشی ها که هریک برنامه ای را اجرا می کنند،کنار هم صف کشیده اند.

فارغ از این موضوع که تا چه اندازه از این منو جدید راضی هستید و چه کاربرد هایی دارد،می توان ظاهر آن را کاملا اختصاصی کرد.این در حالی است که نمای کلی منو start در نسخه های پیشین انعطاف پذیری کمی داشت.حال اگر می خواهید که دستی به سر و گوش ویندوز خود بکشید و کمی آن را به اصطلاح شخصی سازی کنید،کافیست که تا آخرین قدم ما را همراهی کنید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش کامپیوتر و اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: ویندوز ۸ را زیباتر کنید , windows8 , windows , ویندوز8 , ویندوز , ترفند ویندوز 8 , ترفند ویندوز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 29 دی 1393

آموزش جامع ویندوز هفت

در این پست قصد داریم برای کسانی که از ویندوز 7 استفاده می کنند چند ترفند را قرار دهیم امیدواریم آنها مورد استفاده قرار گیرد.

با ما در ادامه مطلب همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش کامپیوتر و اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: ترفند های ویندوز 7 , ویندوز 7 , ویندوز , 7 , ترفند ویندوز , windows7 , windows ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 29 دی 1393

Sony Xperia Z3

شاید شما هم از علاقه‌مندان گوشی‌های پرچمدار جدید سونی، اکسپریا زد 3 و اکسپریا زد 3 کامپکت باشید و یکی از آن‌ها را تهیه کرده باشید. در این مقاله قصد داریم ۱۰ ترفند جالب و کاربردی برای استفاده هر چه بهتر از این گوشی‌ها را معرفی می‌کنیم که شاید تا به حال آنها را نمی‌دانستید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: آشنایی , با , ۱۰ , ترفند , کاربردی , در , گوشی‌های , اکسپریا , زد , 3 , سونی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 29 دی 1393

«آخرالزمان» توسط فرانسیس نگرونی/ برنده 2014/ بخش زمین/ شیلی.

موزه تاریخ طبیعی لندن فهرستی از تصاویر برندگان مسابقه حیات وحش سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد. در این مسابقه ۴۲۰۰۰ عکس از ۹۶ کشور حضور داشتند و در نهایت عکس‌های برنده و فینالیست‌های برگزیده، توسط برگزار کننده این مسابقه مشخص شدند.



:: موضوعات مرتبط: شاتر , ,
:: برچسب‌ها: فوکوس , : , تصاویر , برگزیده , مسابقه , عکاسی , حیات , وحش , سال , ۲۰۱۴ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 29 دی 1393

دوشنبه‌ی هفته‌ی آتی یک شهاب سنگ از نزدیکی زمین عبور خواهد کرد

در هفته‌ی پیش رو، یک شهاب سنگ که عرض آن در حدود ۵۰۰ متر از نزدیکی کره‌ی زمین عبور خواهد کرد. فاصله‌ی این شهاب سنگ به اندازه‌ای نزدیک خواهد بود که می‌توان با استفاده از تلسکوپ‌های آماتور آن را به نظاره نشست.



:: موضوعات مرتبط: هوا و فضا , ,
:: برچسب‌ها: دوشنبه‌ی هفته‌ی آتی یک شهاب سنگ از نزدیکی زمین عبور خواهد کرد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 29 دی 1393

میرای، خودروی هیدروژنی تویوتا

پس از خودروهای هیبریدی و الکتریکی، پیشگامان خودروسازی جهان درصدد عرضه‌ی تجاری اتومبیل‌های مبتنی بر سوخت هیدروژنی هستند. تویوتا و هوندا اولین محصولات هیدروژنی خود را امسال و سال آتی روانه‌ی بازار خواهند کرد و انتظار می‌رود باقی خودروسازان نیز به جمع آن‌ها بپیوندند. در ادامه به بررسی ساختار و جزئیات مرتبط با این خودروها خواهیم پرداخت.



:: موضوعات مرتبط: خودرو , ,
:: برچسب‌ها: هر آنچه که باید در مورد خودروهای هیدروژنی بدانید؟ , خودروی هیروژنی , خودرو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 29 دی 1393

HERE Beta: Offline maps & nav 1.0 Build 269 – نرم افزار معروف نوکیا Here یا همان Ovi Maps برای اندروید همراه دیتابیس آفلاین تمامی شهرهای ایران با حجم +۲۹۰ مگابایت!
یکی از بهترین برنامه های مسیریابی این بار برای اندروید !

HERE Beta: Offline maps & nav نرم افزار رسمی کمپانی نوکیا در زمینه ی نقشه و مسیریابی برای دستگاه های اندرویدی است که تجربه ای متفاوت از اپلیکیشن های مسیریابی را در تبلت و یا گوشی اندرویدی شما به ارمغان می اورد. Here یا همان Ovi Maps سابق نرم افزاری است که بدون شک همه شما با ان آشنایی دارید! یکی از بهترین نرم افزارهای مسیریابی که حتی برروی ارزان ترین گوشی های نوکیا نیز قرار داده شده بود و با آن می توانستید مکان خود را برروی نقشه پیدا کنید. هم اکنو نشاهد پورت شدن این اپلیکیشن با امکانات و ویزگی های فوق العاده برای اندروید هستیم که به راحتی می توانید به دو صورت آفلاین و آنلاین از ان استفاده کنید و بدون ترس از گم شدن مکان های مختلف سراسر جهان را ببینید. نکته جالب اینجاست که Nokia HERE از تمامی شهرهای ایران پشتیبانی می کند و دارای نقشه های جدیدی است که ان را به همه کاربران فارسرویدی پیشنهاد می دهیم.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود HERE Beta: Offline maps & nav 1 , 0 Build 269 – برنامه مسیریابی آفلاین نوکیا برای اندروید + دیتابیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : پنج شنبه 25 دی 1393

آپدیت جدید January 2, 2015 همزمان با انتشار در گوگل پلی

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید!

امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfersبه صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای کشور لندن به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید!

دانلود Subway Surfers 1.21.0 - بازی موج سواران مترو اندروید - مکزیکو سیتی

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Subway Surfers 1 , 33 , 0 – بازی موج سواران مترو اندروید – لاس وگاس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : سه شنبه 23 دی 1393

Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۶ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید.

محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

برنامه دانلود منیجر با Advanced Download Manager Pro v3.5

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Advanced , Download , Manager , Pro , 4 , 0 , 3 , , دانلود , منیجر , پیشرفته , اندروید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : سه شنبه 23 دی 1393

NEED FOR SPEED™ Shift به فارسی (جنون سرعت تغییر) یکی دیگر از گرافیکی ترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماشین سواری و اتومبیل رانی از کمپانی بازیسازی EA Games برای سیستم عاملاندروید می باشد که با آن می توانید بر انواع ماشین های مختلف سوار شوید و با سرعتی بالا به مسابقات مختلف بپردازید! همانگونه که مستحضرید سری بازی های نید فور اسپید از قدیم الایام از محبوب ترین و پر سر و صداترین بازی های مسابقه ای و رسینگ می باشد که هر ساله کمپانی ای آ گیمز نسخه ای جدید از آن را منتشر می کند، نسخه هایی که تا به امروز منتشر شده اند عبارتند از ماست وانتد، آندر کاور و غیره!

اگر دوست دارید نبردی سخت برای کسب مقام اول را در تبلت و یا اسمارت فون خود تجربه کنید بازی NEED FOR SPEED™ Shift را از دست ندهید! شروع بازی همانند دیگر بازی های سبک رسینگ با یک اتومبیل ساده و در یک پیست ساده و چند رقیب شروع می شود که شروع بازی رو تا به اینجای کار ساده و تکراری جلوه می دهد. اما نباید منکر این قضیه شد که بازی با هر نوع اتموبیل در سری ان اف اس واقعا هیجان انگیز است! شما بازی رو با یک خودروی بی ام و اغاز خواهید کرد همه در شروع برای شما تکراریست و احساس می کنید که تمامی این صحنه ها رو در سری های گذشته nfs و دیگر بازیهای این سبک تجربه کرده اید، ولی با پیش رفتن و در اختیار قرار گرفتن اتومبیل های جدید خواهید دید که نه، بازی بسیار هیجان انگیز و متنوع می باشد و آمده است تا تجربه ی بهترین وخارق العاده ترین بازی ماشینی را در موبایل شما به ارمغان بیاورد!

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود NEED FOR SPEED™ Shift 2 , 0 , 8 – بازی جنون سرعت تغییر اندروید+دیتا ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : mhy
ت : دو شنبه 22 دی 1393

 

گلدانی با طراحی خلاقانه

گاهی در جستجوی طراحی‌های خلاقانه، با مواردی برخورد می‌کنیم که اگرچه در نگاه اول ساده به نظر می‌رسند، اما از هوشمندی و نکته سنجی خاصی در طراحی آنها بهره برده شده است. گلدانی که قصد معرفی آن را داریم از همین قانون تبعیت می‌کند.

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: یک طرح، یک نگاه: گلدانی با طراحی هوشمندانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : یک شنبه 21 دی 1393

زعفران در شمار گران‌قیمت‌ترین ادویه‌جات جهان جای دارد. گیاهی که خواص مختلف درمانی داشته و تنها در معدودی از کشورهای جهان از جمله ایران، به عمل می‌آید. در این مطلب با بررسی یک بسته بندی جالب و خلاقانه برای این محصول همراه شما خواهیم بود.

خلاقیت در طراحی بسته بندی زعفران

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: یک طرح، یک نگاه: بسته بندی شیک زعفران , بسته بندی زعفران , زعفران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : یک شنبه 21 دی 1393

تا به امروز نرم افزارهای مختلفی را در زمینه ی مخفی سازی فایل ها برای اندروید معرفی کرده ایم که با استقبال عالی شما روبرو گردیده است و اما امروز قصد معرفی نرم افزار جدیدی با اسم Hide Secrets – Pics, SMS, Apps را داریم که با استفاده از ان می توانید به راحتی و در محیطی ساده تمامی عکس ها، ویدئوها، پیامک ها، برنامه های کاربردی  و بازی ها، تاریخچه ی تماس ها، یادداشت ها و هر انچه را که در موبایل خود دارید را از دسترسی افراد غیرمجاز مخفی نمایید و تجربه ای متفاوت از برنامه های مخفی سازی فایل ها و بخش ها را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

همانطور که قبل هم گفته بودیم ؛ بدون شک برای شما نیز اتفاق خواهد افتاد که دوستانتان از شما بخواهند که برای بازی کردن و یا کاری موبایلتان را به آن ها بدهید ولی به دلیل وجود عکس ها، ویدئوها، اس ام اس ها و دیگر بخش های شخصی این امر مقدور نباشد و یا با بعد از اینکه گوشیتان را به آن ها دادید از این که به بخش های مختلف موبایل شما دید بزنند، نگران باشید ما به شما اپلیکیشن Hide Secrets را پیشنهاد می دهیم که با استفاده از آن از بخش های مختلف موبایل خود در مقابل چشم های کنجکاو محافظت کنید!

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Hide Secrets – Pics , SMS , Apps 3 , 5 – مخفی کردن عکس , پیامک و , , , ! , Hide , Secrets , – Pics , , SMS , , Apps , 3 , , , 5 , , مخفی , کردن , عکس , , پیامک , و , برنامه , اندروید! , , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : یک شنبه 21 دی 1393

Trustlook Antivirus & Mobile Security یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین برنامه هایآنتی ویروس از استودیوی Trustlook Antivirus Security برای اندروید است که به صورت کاملا رایگان برای اندروید عرضه شده و تنها نرم افزاری است که خطر Heartbleed را تشخیص و آن را بلوکه می کند! با استفاده از این انتی ویروس برروی موبایل خود می توانید به آسانی هرت بلیدها، ویروس ها، تروجانها و کدهای جاسوس را تشخیص دهید و در عرض چند ثانیه اقدام به حذف ان ها نمایید! اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که با آن بتوانید تمامی ویروس های گوشیتان را حذف کنید و گامی اساسی در زمینه امنیت موبایل خود بردارید اپلیکیشن فوق را از دست ندهید.

 

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Trustlook Antivirus & Mobile Security 2 , 4 , 5 – نرم افزار آنتی ویروس اندروید , امنیتی و آنتی ویروس , نرم افزار اندروید , کاربردی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : جمعه 19 دی 1393

پس از معرفی نسخه اول و دوم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار مسابقات بی پروا امروز نیز قصد معرفی نسخه ی سوم بازی با نام Reckless Racing 3 را داریم که همین چند دقیقه پیش نسخه ی اول ان در گوگل پلی با قیمت ۲.۸۹ دلار برای فروش قرار داده شد. همانطور که پیش تر ها نیز گفته بودیم این بازی یکی از بهترین و هیجان آورترین بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی برای اندروید می باشد که دارای گرافیکی مناسب بوده و در آن شما می توانید با مجموعه ای از ۲۸ اتومبیل بسیار دقیق در ۳۶مسیر مختلف به مسابقات اتومبیرانی بپردازید! رقابت شما برای به دست آوردن پول و ارتقای ماشین می باشد و برای باز کردن ماشین های جدید باید کسب پول را در مسابقات هدف خود قرار دهید و تنها برای اول شدن تلاش کنید. این بازی سرعت عمل و دقت زیادی را می طلبد و همین امر با گیم پلی و انیمیشن های جذاب و متنوع بازی ترکیب شده و باعث می شود بازی سراسر هیجانی را تجربه کنید!

نسخه ی سوم دارای گرافیکی بسیار بهتر، کنترلرهای عالی تر و بهینه سازی های متعدد می باشد و ان را به همه دوستداران بازی های رسینگ پیشنهاد می دهیم که به هیچ وجه ان را از دست ندهید!



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Reckless Racing 3 1 , 1 , 1 – بازی مسابقات بی پروا 3 اندروید! ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : mhy
ت : جمعه 19 دی 1393

در این پست قصد داریم آموزش ایجاد نیم فاصله در نرم افزار آفیس و نرم افزار Word به صورت تصویری آموزش دهیم . همانطور که می دانید در حالت معمولی برای ایجاد نیم فاصله می توان از کلید های ترکیبی Control+Shift+2 استفاده کنیم ولی همانطور که می دانید استفاده از این کلید های ترکیبی کار آسانی نیست به همین خاطر ما در این آموزش قصد داریم نیم فاصله را بر روی کلید های ترکیبی CTRL+Space فعال کنیم . پس با ما همراه باشید.

آموزش تصویری ایجاد نیم فاصله در WORD

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش کامپیوتر و اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری ایجاد نیم فاصله در WORD , آموزش ایجاد نیم فاصله , , ایجاد نیم فاصله در word , , ایجاد نیم فاصله در word 2010 , , ایجاد نیم فاصله در ورد 2013 , , نيم فاصله در ورد , , نیم فاصله در ورد 2007 , , نیم فاصله در ورد 2010 , , نیم فاصله در ورد 2012 , , نیم فاصله در ورد 2013 , , نیم فاصله در ورد فارسی , , نیم فاصله در ورد چگونه است , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : mhy
ت : جمعه 19 دی 1393

وداع با فصل هزار رنگ

 

در گیر و دار کریسمس و سال نو میلادی فرصت نشد آن گونه که باید، از یکی از زیباترین و رنگارنگ‌ترین فصول سال خداحافظی کنیم. همانگونه که سلام رنگارنگ پرنقش و نگار پاییز را پاسخ دادیم، بی مناسبت نیست با خداحافظی گرم، یاد و خاطرات خوش پاییزی را نیز جاودانه کنیم.

 



:: برچسب‌ها: وداعی تصویری با فصل پاییز ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : mhy
ت : جمعه 19 دی 1393

Drift Zone: Trucks یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده در سبک بازی های رسینگ از استودیوی بازیسازی Awesome Industries sp. z o.o برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان همانند دیگر بازی ها در گوگل پلی عرضه شده است. بیش از ۴۰ کامیون مختلف آماده است تا شما بر آن ها سوار شوید و با انجام دریفت هایی خارق العاده به جمع آوری طلا و امتیاز بپردازید و بهترین بازی رسینگ اندرویدی را تجربه کنید! بله طیف عظیمی از کامیون های مختلف که به صورت واقعی طراحی شده اند، انتظار شما را می کشند! اگر به بازی های دریفت علاقه مندید و دوست دارید بر کامیون های مختلف سوار شوید و با سوزاندن لاستیک هیجان واقعی را تجربه کنید به هیچ وجه Drift Zone: Trucks را از دست ندهید!



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Drift Zone: Trucks 1 , 1 – بازی دریفت کامیون ها اندروید + مود , بازی اندروید , بازی بدون دیتا , مسابقه ای , موتور و ماشین سواری , هیجان انگیز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : جمعه 19 دی 1393

امروز قصد معرفی بازی جدیدی با نام Parking Reloaded 3D را داریم که بدون شک شما رابه گوشی میخکوب خواهد نمود!  بازی های پارکینگ و پارک کردن ماشین یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدیست که صدها مورد از ان ها عرضه شده و اما بازی پیش رو علی رغم حجم بسیار کم خود واقعا به صورت عالی طراحی شده است! بله گرافیک سه بعدی، طراحی واقعی ماشین ها، کنترلرهای ساده و دم دست، موانع واقعی و … همگی در بازی فوق دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی پارک ماشین اندرویدی را تجربه نمایید! اگر به بازی های پارک ماشین علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ماشین سواری پارکینگ را تجربه کنید به هیچ وجه بازی سه بعدی فوق را از دست ندهید!

 

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Parking Reloaded 3D 1 , 1 – بازی پارک ماشین اندروید! ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : سه شنبه 16 دی 1393

نسخه ی اندرویدی + کلاینت قابل نصب برروی ویندوز

SHAREit – شیر ایت یکی از بهترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط کمپانی معروف lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی برروی گوشیشان نصب شده است. با استفاده از این برنامه ی آسان می توانید با سرعت بالا به انتقال برنامه، بازی و فایل هایی تا حجم چند گیگابایت بدون هیچگونه محدودیت بپردازید! روش کار برنامه نیز بدون صورت می باشد که بدون هیچگونه اتصال وایرلس ارتباط شما با گوشی و یا کامپیوتر را برقرار می سازد و می توانید به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. بدون شک برای شما نیز پیش امده است که بخواهید برای دوستانتان فایل حجیمی را ارسال کنید اما با بلوتوث بسیار وقت گیر خواهد بود همین الان با بلوتوث خداحافظی کنید و اپلیکیشن SHAREit را برروی گوشیتان نصب کنید و با سرعتی معادل چند مگابایت بر ثانیه بصورت کاملا رایگان به ارسال فایل بپردازید!

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود SHAREit 2 , 7 , 46 – نرم افزار عالی انتقال و دریافت سریع فایل اندروید! , shareit , دانلود نرم افزار اندروید , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 1 دی 1393

RSS

Powered By
loxblog.Com