آپدیت ماه آگوست ویندوز را نصب نکنید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 250
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 268
بازدید ماه : 598
بازدید کل : 161327
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

اگر جزو افرادی هستید که آپدیت‌های ویندوز را در اولین روزهای انتشار دانلود می‌کنید، احتمالا از شنیدن این خبر اندکی رنجیده شوید... مایکروسافت آپدیت ماه آگوست ویندوز را از روی دیتابیس خود بیرون کشیده است. این اقدام به دلیل گلایه‌هایی است که از سوی کاربران مایکروسافت پس از نصب این آپدیت دریافت شده است. مایکروسافت در حال حاضر توصیه کرده که این آپدیت از روی سیستم کاربران پاک شود.


این مشکلات در آپدیت‌های شماره: 2982791 ، 2970228 ، 2975719 و 297533 دیده شده است. این مجموعه، تحت نام آپدیت ماه آگوست ارائه شده و در واقع دومین آپدیت بزرگ اخیر مایکروسافت برای کاربران ویندوز می‌باشد.

 در مجموع سه مشکل گزارش‌شده از سوی کاربران توسط مایکروسافت تأیید شده است؛ مشکل نخست به وجود مشکلاتی در عدم امکان تغییر فونت نصب‌شده در غیر از پوشه اصلی فونت هنگام لودشدن در یک active session ویندوز بازمی‌گردد. مشکل دوم عدم رندر صحیح این فونت‌هاست و مشکل سوم و مهم‌ترین آن نیز امکان کرش‌کردن سیستم با خطایی تحت عنوان 0x50 Stop error message است که پس از نصب این آپدیت‌ها گزارش شده است.

اما اگر این مشکلات برای شما به وجود آمده جای نگرانی نیست و راه‌حلی برای آن ارائه شده، ولی نیازمند دست‌کاری ویندوز است. راه‌حل کامل این مشکل در این لینک توضیح داده شده است. به شکل خلاصه باید به Windows Recovery Environment شد، سپس فایل fntcache.dat پاک کرد، ری استارت، فایل مذکور export شود، مانند مرحله نخست فایل پاک شود، آپدیت‌ها از روی سیستم پاک شود، ری استارت، و سپس فایل فونت مربوطه import شود. (لطفا در صورت داشتن چنین مشکلاتی و برای رعایت جزئیات کامل به فایل لینک راهنما مراجعه شود.)

مایکروسافت در آپدیت اخیر به جای تمرکز بر آپدیت‌های بزرگ، تنها به ارائه آپدیت‌های بزرگ امنیتی و بهینه‌سازی‌های ویندوزی دست زد تا آپدیت‌های بزرگ خود را برای ویندوز 9 نگه دارد.ش




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: مایکروسافتmicrosoft ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 27 مرداد 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com