براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 664
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 682
بازدید ماه : 1012
بازدید کل : 161741
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

طراحی

در طراحی این گوشی نشانه های کمی از اثرات و طراحی های ال جی جی ۳ دیده می شود برای مثال ولوم این گوشی در پشت آن تعبیه شده. با توجه به محاسبات شرکت سازنده نسبت صفحه نمایش به بدنه، به ۷۲ درصد می رسد که آن را در میان گوشی های تولید شده در سال ۲۰۱۴ در حد متوسط نگاه می دارد. ابعاد تشکیل دهنده این گوشی برابر ۱۵۲٫۵ در ۷۷٫۲ در ۱۰٫۹ میلی متر است که بسیار به ابعاد ال جی جی ۳ (۱۴۶٫۳ در ۷۴٫۶ در ۸٫۹) نزدیک است. طراحی فلز براش خورده آن به شدت ما را به یاد جی ۳ می اندازد.

صفحه نمایش

زن فون ۲ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی یا لایه محافظ گلوریا گلاس ۳ است و به مانند بسیاری از پرچم داران دارای رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است که سازنده ی ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ، تراکم پیکسلی است. میزان روشنایی این صفحه نمایش در حد ۴۰۰ سی دی بر متر مربع است که استفاده از آن را در زیر نور خورشید تضمین می کند. هیچ چیز خاص و جدیدی در این صفحه نمایش وجود ندارد که بخواهیم به آن اشاره کنیم اما آنچه که این گوشی را شاخص می کند قیمت منصفانه آن نسبت به این حجم از امکانات و بویژه صفحه تمام HD آن است.

zenfone-2-display

پردازنده و حافظه

ایسوس سابقه طولانی در بکار گیری پردازنده های اینتل دارد و زن فون ۲ اولین گوشی ساخته شده با چیپ های اینتل نیست هر چند که در این سری، این شرکت رو به پردازنده ای ۶۴ بیتی اتم اینتل آورده است. این پردازنده Atom Z3580 اینتل با پشتیبانی از شبکه پر سرعت LTE با چهار پردازنده تا ۲٫۳۳ گیگاهرتز سرعت دارد و GPU سازنده آن مدل PowerVR G6430 با پشتیبانی از OpenGL 3.0 است. این پردازنده سریع و پرقدرت است و شکی هم در آن نیست، پس کاربر هیچ مشکلی در اجرای آخرین بازی های اندرویدی نخواهد داشت حتی در اجرای بازی های سه بعدی سنگین.

چیزی که در سخت افزار این گوشی شاخص است رم ۴ گیگابایتی آن است، اگرچه ممکن است نسخه ابتدایی این گوشی از رم ۲ گیگابایت شروع شود اما با کمی هزینه بیشتر گوشی با رم ۴ گیگابایت در اختیار شماست. این میزان رم، گوشی ایسوس را به اولین اسمارت فون با رم بالای سه گیگابایت بدل می سازد که از پردازنده ۶۴ بیتی برخوردار است. ایسوس در خصوص پردازنده ادعا می کند گوشی جدید تا ۷ برابر در اجرای بازی ها نسبت به زن فون قبلی سرعت دارد.

ZenUI

رابط کاربری ZenUI

رابط کاربری ZenUI ایسوس بر روی آخرین نسخه اندروید آبنبات چوبی اجرا شده است. شرکت برخی تنظیمات و ترفند های جدید را در رابط کاربری خود بکار گرفته از جمله اقدامات و شورت کدهایی و یا حالت هایی همچون حالت کودکان و حتی پشتیبانی از آیکون و تم های سفارشی شده، که کار با رابط را لذت بخش می کند. ZenUI دارای بخش های جدیدی همچون ZenMotion و SnapView و Trend Micro Security است که کار را با گوشی دلپذیر می کند.

دوربین

product-aperture

زن فون ۲ دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ۵ عنصره با لنز f/2.0 و فلاش LED دو رنگی Real Tone است. دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی دارای زاویه دید ۸۵ درجه است که امکان تهیه سلفی های پانارومایی را دارد. نرم افزار PixelMaster برای هر دو دوربین در دسترس است که ویژگی های منحصربفردی همچون عکس برداری در شرایط کم نور که تا ۴۰۰% میزان روشنایی عکس را افزایش می دهد را دارد، هر چند که احتمالا در این حالت میزان نویز تصویر به خوبی قابل مشاهده است.

باتری

زن فون ۲ به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و همینطور تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده که به شما اجازه می دهد تا ۶۰ درصد ظرفیت باتری را در کمتر از ۳۹ دقیقه بازگردانید. این ظرفیت باتری با یک صفحه فول HD احتمالاً به معنای استفاده  تا دو روز است. (در صورت مصرف متعادل)

در کل هیچ حرف و انتقادی را نمی توان به یک گوشی ۱۹۹ دلاری که دارای پردازنده ۶۴ بیتی، صفحه نمایش فولHD و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری وارد دانست به خصوص اینکه برند معتبری همچون ایسوس پشت آن باشد. البته نسخه با رم ۴ گیگابایت آن قیمتی بیشتر و در حدود ۳۰۰ دلار دارد. این گوشی ایسوس همچنین می توان زنگ خطری برای سازندگان چینی گوشی های هوشمند باشد.




:: موضوعات مرتبط: نقد و بررسی محصولات , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی , به , گوشی , زیبا , و , ارزان , ایسوس , : , زن فون , ۲ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : چهار شنبه 29 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com