آیپد ایر 3 به مدرن‌ترین تکنولوژی صفحه‌نمایش‌ها مجهز می‌شود!
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 461
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 479
بازدید ماه : 809
بازدید کل : 161538
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

شایعات اولیه حول تولید آیپد ایر 2 از تصمیم اپل برای استفاده از پنل های IGZO در پرچم‌دار جدید این شرکت خبر می‌داد، ولی حدود سه هفته پیش اخباری از درون شارپ (شرکت تولیدکننده پنل های اپل) به بیرون درز کرد که این شرکت امکانات کافی برای تولید انبوه چنین صفحه‌نمایش‌هایی را برای اپل ندارد.

 

خبر جدید از وب‌سایت کره‌ای ETNews نیز نشان می‌دهد که آیپدایر 2 همان‌طور که شایعات پیشین تأیید کرده بودند، از این پنل ها بهره نخواهد برد. دلیل این اتفاق وجود مشکل عدم بازدهی مناسب در شارپ عنوان شده تا اقناع این شرکت برای تولید چنین پنل هایی از سوی اپل در حال حاضر ممکن نباشد. 

اما خبر خوشحال‌کننده اینجاست که اگرچه این تکنولوژی به تبلت های امسال اپل نخواهد رسید، ولی در سال آینده آیپد ایر 3 به چنین پنل هایی مجهز خواهد شد. همچنین خبر رسیده که سامسونگ و الجی نیز سرمایه‌گذاری ‌های هنگفتی را برای تولید این صفحه‌نمایش ها در سال آینده در نظر گرفته‌اند.

 

پنل های IGZO نسبت به پنل های معمول LCD ارزش و منزلت بسیار بیشتری در میان اهالی تکنولوژی کسب کرده‌اند. عمده این احترام به واسطه زاویه دید بسیار فوق العاده، دقت رنگ بالا، مصرف پایین انرژی و کاهش عجیب وزن محصول نهایی است.




:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 30 تير 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com