براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 421
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 439
بازدید ماه : 769
بازدید کل : 161498
تعداد مطالب : 470
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

فرض کنید درد عجیبی در ناحیه زانو دارید و نگرانید که نکند مشکل مفصلی جدی به سراغتان آمده باشد! بنابراین اولین کاری که به ذهنتان می‌رسد را انجام می‌دهید؛ بله، اینترنت را چک می‌کنید. اما انجام این کار گاهی منجر به سرگردانی بیشتر شما می‌شود، چرا که در فضای وب، درمان‌های بسیار متنوعی برای مشکل شما ارائه شده که بسیاری از آنها تخصصی نیستند.

google-doctor-video-chatاز طرفی زانودرد می‌تواند تنها یکی از علایم گستره وسیعی از مشکلات مفصلی و بیماری‌ها باشد. ممکن است علت زانودرد شما تنها یک پیچ خوردگی ساده باشد، یا آرتروز یا حتی خدای ناکرده سرطان مغز استخوان! حال وقتی در فضای وب به جستجوی علل زانودرد می‌پردازید، با دیدن طیف وسیع بیماری‌هایی که می‌توانند منجر به زانودرد شوند، فقط گیج می‌شوید و نگران.

اما گوگل در حال آزمایش قالیت جدیدی است که می‌تواند در شرایط اینچنینی بسیار مفید باشد. برای استفاده از این قابلیت کافی است کاربر نشانه بیماری یا دردی که حس می‌کند را در موتور جستجوی گوگل وارد کند؛ سپس گوگل امکان مکالمه وی با یک دکتر متخصص در همان زمینه را از طریق ویدیو چت برقرار می‌سازد. فعلا در مرحله آزمایشی، خود گوگل هزینه ویزیت شما را می‌پردازد.

بر اساس آن چه که خود گوگل تشریح کرده، این سرویس آزمایشی محدود فعلا رایگان است، اما با پایان مرحله آزمایشی، شما باید برای برقراری ارتباط با پزشک، مبلغ ویزیتی را پرداخت کنید. به نظر می‌رسد برای افرادی که با کوچک‌ترین مشکل در بدنشان همیشه بدترین حالت ممکن را در نظر می‌گیرند، این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد تا ترس و واهمه بیخود به دلشان راه ندهند!




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: گوگل پزشک را به خانه شما می‌آورد: ویدیو چت با پزشکان در موتور جستجوی گوگل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mhy
ت : دو شنبه 21 مهر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com